środa, 19 października 2011

zielony kot

Firma zielony kot, posiada w swoim asortymencie wiele ciekawych dodatków! Inspirację czerpią z najnowszych trendów świata oraz wymagań klientów. Posiadają biżuterię z metali szlachetnych oraz innych, które są wykonane ręcznie :)
Ja osobiście uwielbiam kolczyki dlatego też, przeglądając ich ofertę natrafiłam na wiele ciekawych perełek!


Pierścionki:


Wisiorki:


Dlatego też zapraszam was do zakupów w tej firmie, świetny produkt w świetnej cenie!


Co myślicie, jakie macie zdanie na temat zielonego kota? :)


46 komentarzy:

  1. fajna biżuteria !
    najbardziej podoba mi się pierścionek sowa <3
    dziękuje za komentarz ;d już obserwuję . ; d

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie najlepsze kolczyki- (1 i 2 ) pierścionek sowa i 2 wisiorek

    Często widze ich biżuterie w czasopismach Bardzo mi się podoba ! :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżuteria jest rewelacyjna! Najbardziej podobają mi się te trzy wisiorki na końcu <33

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podobają mi się piersze kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też współpracowałam z nimi i mają genialne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tu dużo pisać? Biżuteria śliczna♥ Ale tak najbardziej podoba mi się wisiorek z kokardką, przyczepionym obrazkiem z różyczką, podoba mi się pierścionek z sową i podobają mi się kolczyki usteczka:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna biżuteria (:
    zapraszam do siebie (:

    OdpowiedzUsuń
  8. to tak jak ja : D
    dodaję do obserwowanych :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie kupowałam w tym sklepie, ale może zacznę. Kocham pierścionek z sową i naszyjniki.

    OdpowiedzUsuń
  10. wisiorki podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczególnie piękne są wisiorki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko mi się tu podoba :) Zapraszam do mnie .. Pozdrawiam Caroline :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo ten Zielony Kot! + dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję bardzo za komentarz;))
    co do tej biżu to jest dosyć ciekawa, kolczyki e ostatnie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam sówki ,sama sprzedaje biżuterię ;))
    Dodatkowo zapraszam do rozdania na moim blogu,do wygrania pierścionek Moustache! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. uuwielbiam biżuterię, a ta sówka by mi się przydała, do mojego sówkowego naszyjnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje :**
    swietna bizuteria :D te kolczyki są prześliczne :d Mają w sobie coś przyciągającego :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mają prawdziwe cudeńka w swojej ofercie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. boskie, najbardziej mi sie podoba pierścionek z sową, wisiorek z zegarkiem i kolczyki z ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. boskie rzeczy .
    a szczególnie pierścionek z sową *__* szaleje za motywem sowy ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze kolczyki i ostatni łańcuszek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  22. Mają cudowne pierścionki i naszyjniki!
    Będę musiała wydać znów trochę kasy ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mają świetne rzeczy! Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. te pierwsze, czerwone są rewelacyjne *_*

    OdpowiedzUsuń
  25. Mają cudowną biżuterię ;)
    wgl bardzo podoba mi się twój blog. obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. love the last necklace - i have one very similar ;-)

    OdpowiedzUsuń