niedziela, 16 października 2011

You're so hypnotizing


Niestety weekend dobiega końca, jak dla mnie był zdecydowanie za krótki. 
Czemu doba trwa tylko 24 godziny? Praktycznie z niczym się nie wyrobiłam. No dobra do poniedziałku jeszcze parę godzin, ale ja mam mnóstwo rzeczy do zrobienia.. heeelp :<
Zapowiada się ciężki tydzień, więc z góry zaznaczam, że na pewno zaniedbam trochę bloga.

Przejdźmy do wczorajszego outfitu: 








ramoneska - F&F | torba - avon | top - c&a | spodnie - chińczyk | buty - no boso

A na koniec piosenka którą cały czas nucę :



Udanego tygodnia, peerfectlly ;)

73 komentarze:

  1. Świetne jeansy!!:) A co do nauki to niestety trzeba zacisnąć zęby i to jakoś przeżyć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się Twoje spodnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne buty, jeansy świetne, kurtka też fajna ;)
    lubie taki styl. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też podobają się spodnie!:-D Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw,butki są czadowe:):*

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio też słucham dość często tej pioseneczki :D !!

    OdpowiedzUsuń
  7. No bardzo ciekawy ^^
    Buziaczki i 3maj się. Dasz radę ze wszystkim :*


    ~~
    narratorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham twoje buty :)
    Dzięki za miły komentarz

    Będę obserwować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też będę mieć ciężki tydzień ;/
    piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No super zestaw. A te buty kosmiczne;D

    OdpowiedzUsuń
  11. boski set! Buty świetne, uwielbiam takie luźnawe spodnie, a kurtka do tego, miodzio! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny outfit .
    Uwielbiam już te buty ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam bardzo dużo do zrobienia a czasu jak zawsze mało... Ale trzeba dać radę. Jak zwykle, byle do piątku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty świetne! :)
    http://aleexfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne spodnie i też lubię tą piosenkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się outfit :)


    Ja prowadzę bloga lekko o kosmetykach, modzie, gotowaniu, IT INSPIRES ME - czyli wszystko to, co mnie inspiruje i może zainspirować Was. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ramonezka, ogólnie całość na duży plus:)

    OdpowiedzUsuń
  18. pieknie wyglądasz:)
    super set :)

    +zapraszaam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny outfit ;d
    boskie jeansy ; ))
    uwielbiam tą piosenkę ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna kurtka!
    Również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. buty <3 śliczny set :)
    + dzięki za komentarz u mnie , obserwuję i również zapraszam do obserwacji mojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  22. cute blog,i like it
    hope you visit my blog too and dnt forget to follow if u like! :)

    http://fashiond0llz.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. popieram pytanie;) dlaczego doba ma tylko 24 h? ;>
    swietna kurteczka;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna ramoneska, ale kurcze nie zimno ci w niej?;p Ja we flauszowym płaszczyku zamarzam hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie 24 godziny to też za mało;) Świetna torba! Ja już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ramoneska świetna :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, ja też dziś miałam ciężki dzień :/ Świetne buty i torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny buty! (to workery prawda? ;D)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam do czytania i do obserwowania mojego bloga :) byłabym wdzięczna (;

    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. dzięki :)
    fajnie wyglądasz, ciekawe dżinsy :) ale chude nogi!!
    znam ten ból, doba powinna być o wieeele dłuższa :P tez sobie zaplanowałam sto rzeczy na weekend i oczywiście z niczym się nie wyrobiłam, standard :D

    zapraszam :)
    wiggaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Strasznie spodobały mi się twoje buty ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. grr... ja za takimi butami chodze od miesiaca ^^

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny outfit ;*
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super outfit , śliczną masz kurteczkę :*

    OdpowiedzUsuń
  35. kiedy kupowałaś tą ramoneskę? jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. + zapraszamy na nasz blog, którego prowadzimy we trzy.I mamy nadzieję, że cię zaciekawi. :*

    OdpowiedzUsuń
  37. wow beautiful shoes...and that jacket looks so nice too
    I do like that E.T from Katty Perry...unusual looks, dontcha??
    www.secondvogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny blog.
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    N.

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne buciki!:D i podziwiam, ja bym zamarzla;p

    OdpowiedzUsuń
  40. swietne buty i ramoneska:) bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Love your outfit, those jeans were made for you and the boots are lovely ! I like your style and I'd like it if we followed each other ! Kisses

    www.fashionandcookies.com

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna kurtka i buty ;)

    no i ta piosenka ;) też genialna :)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajny luźny set :) genialna ramoneska!!

    OdpowiedzUsuń