poniedziałek, 10 października 2011

sklep z odzieżą / sukienki

Słyszeliście już o firmie JapanStyle24
Nie? To ja wam co nie co o niej opowiem :) 

Jest to sklep prowadzący sprzedaż internetową.
Sklep z odzieżą.
W ich ofercie możecie znaleźć modne sukienki, swetry, bluzki, 
bluzy, dresy, spodnie, torebki, tuniki oraz wiele innych ciekawych pozycji.
Oczywiście w bardzo przestępnej cenie!



Ich oferta posiada rewelacyjne sukienki!
Z resztą sami widzicie powyżej :-)



Pamiętajcie, że JapanStyle24 nie ma nic wspólnego z marną jakością odzieży Japan oferowanej przez wielu sprzedawców na Allegro czy konkurencyjnych sklepach internetowych, 
Ich firma ma swoje, szwalnie gdzie dbają o jakość towarów. :-)


słyszeliście także o ich programie dla bloggerów? 

wystarczy stworzyć oryginalny wpis na blogu reklamujący ich ofertę, 
w zamian za to możecie wybrać sposób w jaki chcecie być nagrodzeni :-) 

Może to być:

- 10zł przekazane na Rodzinny Dom Dziecka w Toruniu
- 30%rabatu lub bon wartości 20zł na zakupy w ich sklepie
- Torebki w cenie 50% niższej
- Prezent - niespodzianka od ich sklepu (wysyłany na podany adres)
- Darmowa przesyłka zamówionych towarów

Tak więc zapraszam was do zapoznania się z ich ofertą i 
życzę udanych zakupów w firmie JapanStyle24 :-)

A WY CO SĄDZICIE NA TEMAT JAPANSTYLE? 


40 komentarzy:

  1. Słyszałam, uwielbiam Japan Style :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ciuchy są z JapanStyle.:)
    Całuję i dodaję:*

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne rzeczy mają i świetny cel przy okazji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przejrzałam tą stronkę i na prawdę można wyłapać super ciuchy. ; o

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie - też uważam, że każde życie ma jakiś sens i cel. ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym sklepie,ale jakoś nie jestem przekonana co do jakości tych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje :) japan style, hmm zraziłam się kiedyś tą marką na allegro kupując ładną bluzę ze zdjęcia, a dostałam prostacką.. choć podobno japanstyle z allegro, a japanstyle24 na stronie internetowej jest zupełnie innej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam, śliczne rzeczy ale drogie. taniej mozna upolowac cos z tego na allegro.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodałam się i liczę na to samo ;) Dziękuję !

    natalia-brzozowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne ciuchy mają, ale słyszałam że jakościowo nie jest za fajni ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę musiała wejść na tą stronę może znajdę coś dla siebie a tym czasem zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne rzeczy ale jakoś mnie nie przekonują. Poza tym nie bardzo lubię kupować w internecie. Zawsze wolę zmierzyć i dokładnie się obejrzeć ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja tam lubię ich rzeczy, na szczęście nie przejechałam się na jakości, ale siostra już tak. :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam :) uwielbiam japoński styl bo jest niezwykle dziewczęcy a przede wszystkim wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne ciuchy mają ale jakoś nie w moim stylu ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam japanstyle ale często gdy coś z tego kupuje na internecie dostaje coś całkiem innego niż myślałam- byle jak uszyte i wgl. Ale ciuszki ładne ^^

    narratorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja słyszałam o JapanStyle i w sumie bardzo mi się podoba cała strona i fakt ,że publikując o nich notkę można komuś pomóc!

    Zapraszam na
    key-knock.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ubrania z japan style są świetne :)
    zamówiłam sobie właśnie z tej firmy bejsbolówkę na allegro i czekam , aż do mnie przyjdzie :p
    a co do strony , to na pewno do niej zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna jest ta firma:)



    http://easystylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam że kiepsko z jakością , ale ten sklep podobno ma jakosć o wiele lepszą : )
    Zapraszam również do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczy są tam świetne, a sukienki to cudo ;)
    Obserwuje i pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Też z nimi współpracuję :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. słyszałam, też to publikowałam, sa super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wchodziłam na tą stronę. wiele rzeczy przykuło moją uwagę, ale boję się, że jak zamówię to przesyłka do mnie nie dojdzie a przelane na konto pieniądze znikną. mój kolega zamówił sobie bluze i wpłacił kase na konto - ani bluzy, ani kasy nie widac. (bluza miała przyjśc z Azji, ale od jakiegoś sprzedawcy na allegro).

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam styl Japonek, odwiedzanie takich sklepów daje masę inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. słyszałam o JapanStyle24 ;)
    ogólnie lubię ten styl, ale trzeba być ostrożnym z zakupem. Ja akurat kupiłam bluzę/kurtkę, która jest dopasowana, trochę mniejsza a już musiałabym szukać chętnego na jej przejęcie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog,a te ciuszki wymiatają <33

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz dużo własnych wspaniałych stylizacji i sprawia Ci przyjemność ich tworzenie. Dlaczego więc by przy okazji z tego nie skorzystać? Możesz dodawać swoje fotki ze stylizacjami na stronę, na której za dodane zestawy otrzymujesz punkty które wymieniasz później na bon na zakupy w sklepie Reserved :) Jeśli jesteś zainteresowana podam Ci link :)
    Chętnie odpowiem także na wszystkie pytania :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super ciuszki z japan style ogolnie są ;)

    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja uwielbiam ich zdjęcia, sa tak ładne, że bardzo zachęcają do kupna:)

    OdpowiedzUsuń