czwartek, 27 października 2011

PŁASZCZYK


 Na początku chciałam was powiadomić, że założyłam fanpage bloga PEERFECTLLY, także śmiało jeśli lubicie tu zaglądać klikajcie LUBIĘ TO, i bądźcie na bierząco! Zachęcam was serdecznie ;-)

W dzisiejszym outficie, chciałam wam przedstawić mój płaszczyk w kratkę. 
Bardzo go lubię, ponieważ jest luźny i  nie przylega do ciała, coś al'a ponczo. Świetnie nadaję się do różnych stylizacji i je ożywia. Dodatkiem są fioletowe botki i fuksjowy komin. W tym przypadku to akurat komin bardziej ożywia tą całą stylizację. ;-) Dobrałam także, czarne rękawiczki z poprzedniego posta.
Mi się osobiście zestaw podoba, a wam? 







komin - chiński sklep | płaszczyk - jass | torebka - no name | rękawiczki - pepco | spodnie - bershka | botki - sklep chiński

Jeszcze raz, zachęcam do polubienia mojego bloga :-)
a ja zmykam zobaczyć jak tam moje kokosanki w piekarniku...


55 komentarzy:

  1. z kokosanek zrobiło się chyba ciasto kokosowe ;)) masz piękną pelerynkę w pepitkę super, chyba też skuszę się na taki krój w tym roku ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kokosanki! <3
    płaszczyk w pepitke jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladny outfut :)
    mmm kokosanki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw :D
    mniam , kokosanki wyglądają pycha < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, masz dziurę w spodniach... :P
    kokosanki wyglądają na pyszne ! już któryś raz dziś to piszę, bo wiele blogerek dzisiaj robi coś pysznego w kuchni :P
    płaszczyk boski !

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk fajny, a kokosanki: mniam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk fajny ale tak dla Twojej wiadomości: to nie kratka tylko tak zwana- kurza stopka ;]

    (przepraszam za tą drobną uwagę, ale jestem po szkole odzieżowej i mam takie małe "zboczenie" jeśli chodzi o takie rzeczy ;])

    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie w takich rękawiczkach odmroziłam sobie palce wychodząc z psem na spacery ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw sliczny xd
    a narobiłaś mi smaku ;];]

    OdpowiedzUsuń
  10. płaszczyk wygląda bosko, piękny kolor komina! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw jakoś do mnie nie przemawia,ale torebka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mm kokosanki <33 Śliczne zdjęcia i płaszczyk fajny, choć ja wolę jednak z normalnymi rękawami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny outfit :)
    Kokosanki wyglądają smakowicie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. domyślam się :) uwielbiam kokosanki,chyba upiekę w sobotę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw.;) i kokosanki.;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie płaszczyk trochę za ...workowaty. Ale na Tobie wygląda super. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękną urodę ;)
    dziękuję za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. spodnie i torba są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezły outfit,taki inny ,co mi sie bardzo podoba ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Pepitka i to jeszcze w takim wdaniu?Jestem na TAK!!!Świetny secik:)

    OdpowiedzUsuń
  21. krój płaszczyka jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciasteczka pysznie wyglądają ! ;)
    strój nie bardzo w moim stylu ale powiem, że mam bluzę w taki wzór ;D

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie :D
    kokosanki <3 mniaaam!

    OdpowiedzUsuń
  24. płaszczyk i komin sa naprawde super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz super ;* .

    zapraszam do mnie na bloga - julia-nowak.blogspot.com
    będzie mi miło jak dodasz mojego bloga do obserwowanych albo pozostawisz komentarz ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. mmm pycha! a zestaw mi też się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pepitka jest prześliczna, zwłaszcza na płaszczach ;) Mniam, jakie pyszności *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. takie ciacho a Ty taka szczuplutka !;o

    OdpowiedzUsuń
  29. a mi bardzo podoba się Twoja torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zrobiłaś mi smaka na kokosanki.
    Torebusia ładna.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest teraz szalenie modny wzór w pepitkę :) Ten płaszczyk jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dzięki i oczywiście się odwdzięczam :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładny ten płaszczyk, pasuje do Ciebie, tylko jak dla mnie byłby trochę za krótki. Ja wolę, żeby mi całe plecy zakrywał, zwłaszcza jak się schylam ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na rozdanie, może będziesz miała ochotę wziąć udział :)
    http://my-colourful-eyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczniee . ; d zAPARSZAM DO MNIE . . .

    OdpowiedzUsuń