sobota, 29 października 2011

PARKA

Zaczynamy długi weekend, więc trochę odpoczynku dobrze nam zrobi.. ;-) 
W dzisiejszej stylizacji dominują kolory: czarny i biały.
Czarna al'a parka bardzo modna w tym sezonie, biały cieplutki komin i buty emu, coś co lubię :) 
Do tego legginsy i sweterek i stylizacja gotowa ;-)






parka - h&m | komin - auchan | sweterek - no name | legginsy - sh | emu - bata | bransoletka - MANILA

ZACHĘCAM WAS DO POLUBIENIA PEERFECTLLY NA FACEBOOK'U ;-) 

Miłego weekendu ;)

132 komentarze:

  1. kocham takie zestawy! Parka przepiękna, boski sweterek i emośki ;d
    Do tego komin świetnie się układa! Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestawik, wyglądasz prześlicznie <3 Boskie butki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się torba :D
    Stylizacja świetna, na co dzień, akurat na uczelnie ;) kurtka - i <3 it

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zestawy, ciepło i stylowo ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny outfit ;) sweterek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prosto, zwyczajnie, wygodnie - tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi sie podoba ta stylizacją. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. buuutki.<3

    stylizacja bd fajna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie torby ekonomiczne :)
    emu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz, ten komin jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie;)

    http://mechanicalgirlstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jesteś. ;) Zestaw również udany.


    www.turqusowa.blogspot.com
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się szaliczek i emu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny sweter! ^^
    wpadnij do mnie jeśli chcesz: NIKT WAŻNY

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny zestaw:):):) lubię taką codzienną prostotę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja :)
    obserwuje i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mmm ciekawy blog, ładnie zrobiony.
    fajna stylizacja. ;**
    obserwujemy?
    zapraszam również do mnie . ;dd

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja i cudny swterek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładna stylizacja i w ogóle fajne kolczyczki!;)
    ja mam babeczki z kokardką!;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja :) Super sweterek ^^
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Boski zestaw, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny jest ten komi, i kozaczki;p

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystko idealne w tym zestawie!:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. zakochałam się w tym sweterku :) gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  26. słodko :) ładnie Ci w spiętych włoskach


    Zapraszam na mojego nowo powstałego bloga ;)
    Pozdrawiam SAVIN

    OdpowiedzUsuń
  27. Pączki :D
    Poza tymi pączkami to buty są świetne ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajny blog :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo chętnie polubię:)
    ja też zapraszam do polubienia ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety nie mam Facebook'a. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. święta dla mnie to tylko czas w którym udajemy ze jesteśmy mili;)

    aale muszę przyznać ze świąteczne jedzenie jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  32. boski outfit! mam podobny styl ubierania się :) obserwujemy? (polubiłam na fb) :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Heeej, fajny blog ;)) Zapraszam do siebie ;PMÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam Twoj komin! :)))

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  35. na widok kolczyków aż mi zachciało się czegoś słodkiego :)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję bardzo za wizytę na moim blogu, to po pierwsze. Bardzo mi się u ciebie podoba i również dodaję do obserwowanych :) Będę tu częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  37. dziękuję za miły komentarz :)
    komin <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie :) Fajne kolczyki :) Zapraszam na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. cudne emo;-) lubię takie sety;D

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję :)
    Ślicznie wyglądasz :-) .!
    Obserwuję i liczę na to samo.! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam EMU, ślicznu outfit :)
    w wolnej chwili zapraszam.
    czarna--kredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo mi się podoba,tak na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. daj link, bo to z boku nie chce mi sie załadować -.-'

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię takie zestawy na luzie, kolczyki masz urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję za komentarz.
    Bardzo ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie ! :)

    będzie mi miło , gdy wpadniesz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. wspaniały blog ! będę tu częściej zaglądała ! :)) zapraszam również ponownie do mnie..;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Komin <3 podoba mi się .. naprawdę fajnie ;)!

    zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  49. great outfit!!like it!!
    kisses pretty=)

    OdpowiedzUsuń
  50. pozdrawiam i zapraszam o 14.30 na post specjalny!♥

    OdpowiedzUsuń
  51. aha... zapewne już nie będzie :/

    OdpowiedzUsuń
  52. świetna stylizacja super blog!!;)

    OdpowiedzUsuń
  53. dziękuję bardzo, parka jest wyśmienita<3 Właśnie takiej szukam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny strój! Bardzo podoba mi się szalik! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. widze, że lubisz biżuterie hand made, też mam u siebie donuty. Wpadnij niedługo do mnie, w następnym poście będę dodawała biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  56. o jaaa , kocham Twój szalik <3 buty też są fajne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Muszę sobie koniecznie kupić Emu ;p

    OdpowiedzUsuń
  58. emu boskie ! <3
    zapraszam do mnie .! ;D

    OdpowiedzUsuń
  59. lubie takie klasyczne połączenia, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajna stylizacja :) świetny komin i buty :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. ojjjj bardzo mi się podoba! :)
    ja również dodaję :*
    pozdrawiam, denzee.

    OdpowiedzUsuń
  62. dzięki. ;p buty wygrywają w tym zestawie!
    zapraszam na nowość.

    OdpowiedzUsuń
  63. Super stylizacja . ;d
    Fajny blog . Obserwuje i zapraszam do mnie . Miło mi będzie jak wpadniesz również do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  64. świetne są te buty ;) uwielbiam też kominy i leginsy

    OdpowiedzUsuń
  65. świetny zestaw ;d
    buty są słooodkiee <3 !

    OdpowiedzUsuń