środa, 5 października 2011

ostatni słoneczny weekend.

Cześć dziewczyny, zapewne teraz o tej godzinie pluskam się w basenie w szkole na zawodach. Postanowiłam napisać tego posta wczoraj i żeby dzisiaj rano się dodał :-) Stylizacja związana z ostatnim baardzo słonecznym i ciepłym weekendem. Co do poprzedniej notki to niebawem ujrzycie stylizację ze spodniami i bluzeczką, skoro chcecie :) and now.. 




top - c&a | spódniczka - stradivarius | trampki - atmosphere | torebka - no name | wisiorek & bransoletki - pepco

biorę udział w konkursie u - http://my-own-desires.blogspot.com/

75 komentarzy:

  1. śliczna spódniczka, świetny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny set :) masz naprawdę ładne nogi! Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądasz i wg jesteś ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na blog poświęcony modnym zegarkom.

    http://krainazegarkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie proste połączenia, boska spódniczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna stylizacja :)

    pozdrawiam i zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcia i ubrania :)

    obserwuję+liczę na to samo ^^.

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz ślicznie. uwialbiam takie proste, wręcz klasyczne zestawy. bardzio mi się podoba Twój strój ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny outfit! :)

    http://letsgotonewyorkandhavefun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny kolor spódniczki! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo "wiosenny" outfit, ślicznie Ci w takim zestawieniu :)

    Obserwuję!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. super spódniczka, bardzo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boska spódniczka! Ten kolor jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczna spodniczka.zapraszam do mnie.buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ładnie wyglądasz ;)
    i dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja !
    Również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się Twoja spódniczka, cały outfit ogółem niczego sobie;) zapraszam na mój blog ze słodką biżuterią;)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiekna jestes ;-) dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie stylizacje ; )) A torebka boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny outfit na gorące dni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale masz dluge i chude nogi *_*


    aaa zazdroszczę<3 kocham pływać :) powodzenia :]


    dodaję się ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, świetny blog ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja, tylko niestety na wakacje.;) do których trochę zostało.

    OdpowiedzUsuń
  24. na ostatnim zdjęciu Twoje włosy wyszły cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dzięki ;) również obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  26. spódniczka śliczna :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Co za nogi :) Nie dziwie sie,że wszystko tak świetnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnie wyglądasz!Świetny set,a spódniczki zazdroszczę!Jest boska:*

    OdpowiedzUsuń
  29. lubie ten kolor co ma spodniczka :D
    moim zdaniem moglas ta bokserke schowac do srodka :p ale to jest tylko moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny kolor spódnicy! wyglądasz świetnie! :) i jakie boskie nogi! zazdroszczę!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  31. slicznie wygladasz,fajny ,prosty outfit!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie stylizacje! Proste, a jak bardzo przyciągają uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  33. tęsknie za wakacjami, słońcem ;>

    OdpowiedzUsuń
  34. ładna stylizacja :) zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna figura i outfit :>

    Zapraszam na http://rosalie-jones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam i obserwuję^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładnie, wisior super! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. spódniczka i torebka są super!
    obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://nenka-my-wardrobe.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  39. u mnie nowy konkurs! do wygrania para butów :>

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny outfit :) I bardzo podobają mi się zdjęcia :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale ostatnia sobota wyglądała na początek wakacji.;D

    OdpowiedzUsuń
  42. dziękuję za zaproszenie ;) blog rewelacyjny a ty wyglądasz bardzo ładnie ^^ a Twój wisiorek jest magiczny poprostu ; d

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładny zestaw :)
    Masz świetną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  44. cudna spódniczka i ty!:)


    pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna spódnica :D masz śliczne nogi :3

    OdpowiedzUsuń
  46. Hey,

    Loove your Blog!

    <3, Patjy

    http://beauty-brownie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładna stylizacja. W ogóle to jesteś śliczna ;)
    Obserwuję i czekam na więcej outiftów ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. DOstałam w ramach współpracy, ale i tak chciałam sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajna stylizacja ;)
    Masz świetne nogi!

    OdpowiedzUsuń