niedziela, 9 października 2011

new

Witam was rankiem. U mnie w Bydgoszczy pod wieczór zaczęło kropić a tak to przez cały dzień było ładnie. A jak u was ;>? Wczoraj byłam na zakupach. W sklepach mnóstwo przepięknych sweterków, kurtek i butków. Ja jednak poszukiwałam zwykłeego czarnego top'u. Zabawne no nie? Jednak potrzebuję go na czwartek - a mianowicie wybieram się do klubu na połowinki.
Jesteście ciekawi co na siebie włożę? ;>
A więc kupiłam ten top, bluzeczkę tunikowatą, naszyjnik i kosmetyki :)



brązowa bluzka - kaapAhl, top - h&m, naszyjnik - rossman


 Ani dezodorantu ani mleczka jeszcze nigdy nie próbowałam, więc zobaczymy jak się spiszą ;-)

Miłej niedzieli ;-) 

84 komentarze:

  1. Dziękuje ;)
    Oczywiście też dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta bluzka brącowa jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz jak się sprawdzi mleczko, bo sama muszę kupić, ale nie wiem jaki . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten naszyjnik jest genialny! :D

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. do jakiego LO/technikum chodzisz :D bo też jestem z Bydgoszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaa :D ja chodze do 9LO :D a na jakim profilu jesteś ?

    OdpowiedzUsuń
  7. moja koleżanka chodzi też tam do LO :D tylko że na humana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a w ogóle to mieszkasz gdzieś w okolicach Leśnego :D ? bo przeglądając twoje zdjęcia mam takie wrażenie jakby to były te okolice :>

    OdpowiedzUsuń
  9. a no to pomyliło mi się :D ale bylam blisko XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy, naszyjnik bardzo ładny : )

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję bardzo, że Ci się podoba :))
    dezodorant kiedyś miałam, nie byłam zadowolona. teraz używam Isany - owoce egzotyczne z Rossmana tylko za 5-6 zł! A działa o milion razy lepiej! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeboski naszyjnik! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też dodaję cię do obserwowanych, ale uwierz mi ja nie jestem śliczna ! ;pp

    OdpowiedzUsuń
  14. naszyjnik < 3

    mam prośbę. mogłabyś przy następnej notce polecić mojego bloga? z góry dziękuję < 3

    http://ididnotchange-ijustfundmyself.blogspot.com/. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ciuszki fajne . ciekawi mnie jak wyglądają bliżej;)

    ooldzon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Naszyjnik świetny..u mnie od wczoraj ciągle prawie pada.

    OdpowiedzUsuń
  17. naszyjnik naprawde z rossmana???!!!:O przeszukam wszyskie rossmany w moim miescie zeby go kupic !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. super naszyjnik !

    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna ta tunika :) i naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie pogoda straszna, wrrr...
    A zakupki, ach, uwielbiam je.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe jak bedzie sie mleczko sprawowało dosyc spore :)napisz opinie koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. mi się bardzo podoba naszyjnik♥ ♥ ♥;p

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam i dezodorant i mleczko. Dezodorat średni ja miałam akurat inny zapach ale skuteczność taka sobie o wiele lepiej mi służy rexona, a mleczko calkiem niezłe, nie jest drogie i porównywalne jakościowo do garniera, dosyć ładnie pachnie, dobrze usuwa makijaz, nie uczula, nie szczypały mnie po nim oczy tak jak po tym z avonu

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też idę na połowinki i nie mam pojęcia w co się ubrać ... w czym idziesz? ;D
    Już dawno nie byłam na zakupach, brakuje mi tego ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne ciuszki. No i naszyjnik. Bosko!
    narratorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. widzę , że udane zakupy .; ;p faajny blog .

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny haul
    pozdrawiam
    U-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też właśnie muszę kupić sobie trochę takich zwykłych topów.Ładny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna jest ta brązowa bluzka :) Czekam na fotki z czwartkowej imprezy :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Naszyjnik jest cudny!:):* a zwykłe topy zawsze są świetną bazą do tworzenia outfitów-no właśnie muszę i ja zakupić sobie kilka nowych:D;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ta 1 bluzeczka bardzo fajna ;)! pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  32. ja ostatnio tez kupiłam ten czarny top
    uwielbiam go bo do wszystkiego pasuje
    ooo tez jestem z Bydgoszczy

    OdpowiedzUsuń
  33. ładna ta fioletowa :) pokaż coś na sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam biżuterie z Rossmana :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również poszukuję zwykłych topów. Widzę że kupiłaś w h&m więc muszę się tam wybrać! Miałam iść wczoraj, ale jestem chora! ;<

    OdpowiedzUsuń
  36. swietny naszyjnik...:D

    Zapraszam do mnie.;D
    http://ninsonek12-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny blog :)
    Patrząc na zdjęcia tych bluzek marzę żeby się mieścić w xs/s

    OdpowiedzUsuń
  38. Serio? To mało popularne imię i rzadko spotykam dziewczyny, które też się tak nazywają ;)
    Mam słabą wolę i lubię jeść, ale muszę zacząć ćwiczyć i nie opychać się słodyczami xD

    OdpowiedzUsuń
  39. udane zakupy:)
    również obserwuję, zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale fajnie :) Też za swoim nie przepadam (napisałam to tak jakbyśmy jednak miały inne ;p). Może coś jeszcze nas łączy, heh :)
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szczytno w Warmińsko - Mazurskim. To w sumie nie tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie :) Coś czuję, że bardzo często będę odwiedzać Twojego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne ciuszki ;d
    obsewuje i licze na to samoo xd

    OdpowiedzUsuń
  44. dodaj fotki koniecznie jak to ubierzesz :] nie lubie tego dezodorantu :D

    OdpowiedzUsuń
  45. świeetna tunika! również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  46. po prostu zapach mi się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Może pokażesz na blogu swój czwartkowy zestaw :) ? Fajne bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  48. Proste ciuchy połączone z ciekawymi dodatkami, są najbardziej efektywne :) Również mam takie mleczko do demakijażu, bardzo je je lubię bo jest skuteczne i niedrogie ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne bluzeczki, ale ten naszyjnik mega, nie wierze, że z Rossman'a;p

    OdpowiedzUsuń
  50. w Olsztynie pogoda paskudna, ale z tego co widzę to tylko tu tak jest;p widzę zakupy udane :)
    pozdrawiam, dodaję i zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie ma to jak zwykły czarny top:)

    OdpowiedzUsuń
  52. U mnie od rana pada.

    Kolor bluzki mi się spodobał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. jak dla mnie to mleczko jest b dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  54. również obserwuję:3 i zapraszam do komentowania mojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Naszyjnik bardzo zwrócił moją uwagę :) Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ojejej rozmiar 32/34? Tez tak chce <3

    OdpowiedzUsuń