piątek, 21 października 2011

manila.pl

Cześć, nareszcie piątek. Po męczącym tygodniu czas na odpoczynek.. 
chociaż nie zupełnie bo jutro i w niedzielę do pracy :) 
No ale przejdźmy do tematu, dzisiaj odebrałam kolejną paczuszkę z cudowną zawartością ze sklepu MANILA.PL


Jak widać na załączonym obrazku jest to sklep z biżuterią z całego świata,
gdzie możecie znaleźć cudeńka ;) 
Na prawdę nie spotykane rzeczy, ciekawe wzory, kształty oraz sposób wykonania.
JA osobiście otrzymałam:

kolczyki, wisiorek, bransoletkę


I jestem bardzo zadowolona! Już niedługo pojawi się stylizacja z tymi dodatkami. 
A wy co myślicie na temat tej biżuterii? 
Jeszcze raz zapraszam was do obejrzenia oferty sklepu :)

www.manila.pl   

49 komentarzy:

  1. kolczyki boskie! ;)
    Ja sobie bardzo cenię ich biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, kolczyki chyba najciekawsze :) Reszta nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wisiorek boski <3 hello kity ;)!
    wpadnę na tą strone :D

    a tym czasem zapraszam do mnie
    distuuurbia.blogspot.com ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolczyki <33
    u mnie nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. kolczyki są fajne ;]

    + zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolczyki :) W ogóle mają fajną biżu :) A może znajdziesz coś dla siebie w moim sklepie Limonkowy szyk? Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ciekawe mają wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolczyki są najcudowniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc niezbyt mi te rzeczy wpadły w oko ;p Mogli coś bardziej modnego przesłać ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne ;)

    Obserwuje i licze na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam na mojego live chat który odbędzie się o 14:00. Więcej szczegółów w notce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już 7 numer white weasel! Są WYNIKI konkursu na bony towarowe, sprawdź, czy wygrałeś(aś) :)
    PS Prosimy o dodawanie nas do obserwujących, zrewanżujemy się :)

    www.white--weasel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne i przesłodkie rzeczy! Zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. SIEMANKOOO
    B. fajny blog .
    Bd czytać codziennie
    Oczywiście , że obserwuję
    I liczę na to samo
    PzxDr

    OdpowiedzUsuń
  15. super kolczyki.;d
    pozdrawiam i zapraszam.;>

    OdpowiedzUsuń
  16. woow, wszystko faaajne <3.
    na pewno zajrzę na stronę tego sklepu ;>
    Super blog. Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję dziękuję:):):) Ich biżu jest świetna!!:) Na tyle że moja mama chce przejąć mój naszyjnik od nich ;D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  18. kolczyki są świetne:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie :) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Super biżuteriaa aa! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I love Hello Kitty and the lips with pierced tongue are so original ! I think your blog is very nice, I would like to invite you to my blog, check it out and if you like it we might follow each other ! Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodkie są, ale ja jako 14 latka bym ich nie założyła"chodzi o kolczyki" a co dopiero jako 17 latka;
    Zapraszam do mnie:**
    Obserwujemy? Czekam na odpowiedz:P

    OdpowiedzUsuń