środa, 26 października 2011

DODATKI


Dzisiaj szybki post, chciałam wam pokazać moje ostatnie nabytki. Mianowicie jest to cieplutki, mięciutki szaliczek(a w zasadzie komin) Uwielbiam go! I rękawiczki bez palców, które też są bardzo przydatne. Powoli kompletuje dodatki na zimę,
ale jeszcze sporo rzeczy mam upatrzonych, które z czasem zagoszczą u mnie! Mam nadzieję ;-)


Cieszę się także, że jednak ostatni outfit wam się spodobał.. ;-)


komin - auchan | rękawiczki - pepco


Zapraszam was na stronę  MODNET
 Logujecie się, dodajecie zdjęcia, a Oni je oceniają
Za każde zdobyte 100 pkt, 
otrzymujecie bon o wartości 50 zł do wykorzystania 
w sklepie RESERVED
Myślę, że warto! ;-)

34 komentarze:

  1. Nie wierze, że komin z Auchan'a;p Świetny;p

    OdpowiedzUsuń
  2. technologię żywności i żywienie człowieka :) świetny komin, super w takim kolorku wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. komin wygląda ślicznie, były inne kolory :)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje,jednak mój obraz wygląda troszkę inaczej,bo nie ma na nim żadnych kwiatków ;) Rękawiczki bez palców,świetna rzecz,sama posiadam 2 pary :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Komin wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super komin, ja czekam na talon od nich ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te rzeczy, już nie mogę się doczekać, aż zrobisz jakiś zestaw z tymi nowościami. Ta strona jest super, zaraz założę konto ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi dear!love it!
    thanks for your comment!!
    i´m a new follower on your blog=)
    kisses and have a great day!!
    =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się dopiero przymierzam do kupna komina z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Powoli faktycznie tak jak Ty chyba muszę zacząć pracować nad zimową garderobą:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. podobny komin wlasnie sobie robie na drutach :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. komin wyglada interesująco, to jest jakiś wzór na nim czy taka faktura?

    OdpowiedzUsuń
  13. Też szukam czegoś fajnego na jesień na szyję, bo ziiiimno!;/

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny jest, lubie z takiego materialu kominy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne łupy, szczególnie podoba mi się komin! ;)
    również obserwuję.
    Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie, gdyż pojawiła się u mnie nowa notka.
    Pozdrawiam,
    xoxo
    Dżesa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Komin piękny. Rękawiczki też ;D Pewnie baaardzo cieplutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Komin wyglada na baaaardzo milusi, i pewnie taki jest :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń