sobota, 24 września 2011

sweterek

Hej dziewczyny, dzisiaj chciałam wam pokazać mój ostatni nabytek czyli sweterek. 
Idealny do zwykłych dżinsów lub do bardziej eleganckiego stroju. Kupiony na bazarku, za 55 zł :) 


Jesień się zbliża, co prawda kalendarzowa już jest, ale pogoda jeszcze nie daje nam tego odczuć.
Lubię jesień za to, że można nosić mnóstwo dodatków :) A tymczasem mam ochotę na jakieś zakupy, więc niedługo mam nadzieję, że się wybiorę. W planach buty, spodnie, torba :) Mam też ochotę wybrać się do sh i upolować coś fajneeeego. No to na tyle, przede mną tydzień ostrego zakuwania. No ale cóż, bywa :) Buziaki ;-*

22 komentarze:

  1. Sweterek jest przesłodki:)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych zakupów:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweterek. Pasuje do wszystkiego :)
    A jesień ja też lubię :)
    zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek jest bardzo uroczy, podoba mi się ;d
    ja wczoraj w końcu postanowiłam zrobić porządek w moich niedomykających się szafkach, jak oddzieliłam rzeczy letnie od tych jesienno-zimowych też stwierdziłam, że potrzebne są zakupy ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje ;) śliczny sweterek! również dodaje do obserwujących :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny sweterek!:)Ja też mam ochotę wybrać się na łowy:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy jest ten sweter, siebie w nim nie widzę, ale myślę ,że Ty będziesz wyglądała w nim świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweterek, podoba mi się!:)
    Jeśli masz czas i chęć, zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też nie chce się uczyć -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert z bloga → Darmowe Szablony Do Bloggera

    OdpowiedzUsuń
  10. super sweterek :)

    obserwuję i zapraszam do siebie : anitaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń