czwartek, 1 września 2011

lazy day

Witam was serdecznie, 1 dnia września ;-) 
W szkole się było, ale tylko na krótko, jednak jak ujrzałam moją klasę to miałam takie wrażenie jakbym ich widziała wczoraj! Tak szybko zleciały wakacje ;) no niestety taka kolej losu :) Obecnie pogoda w Bydgoszczy nas nie rozpieszcza... dzisiaj dodam outfit, połączenie fioletu z moimi meliskami ( niestety trochę mnie obtarły.. ) :)





cekinowy top - sh | sweterek - sh | jeansy - stradivarius | meliski - sklep obuwniczy

Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam : tutaj

Życzę wam udanego dniaa, weekendu i całego roku szkolnego, pozdrawiam serdecznie ;*

51 komentarzy:

  1. wszystko co dobre szybko się kończy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek i meliski :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    katarzyna93.blogspot.com
    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny outfit,
    ale uroczy sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne mas zte meliski:)
    i ogólnie fajny look:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny outfit.
    nie daleko Bydgoszczy też nie jest za ładnie.
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny top i buciki:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty :> Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw a bluzeczka rewelacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie też zauroczyła! :) świetny zestaw, bardzo fajne kolory. i meliski. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. te meliski sa śliczne ;) bardzo podobają mi się te kokardki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj te wakacje minęły rzeczywiście bardzo szybko..
    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nadal mam wakacje;p super wygladasz;] pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Noo ładne połączenie:)
    Pobserwujemy się?!
    Ja już sie dodaje do obsr.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog ;))
    bede cie odwiedzać.
    buziaki.
    http://www.beeautifullly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie, fajnie! Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ślicznie wyglądasz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw, wyglądasz bardzo ładnie, a melisek zazdroszczę, są cuuudowne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie przepadam za gumowymi balerinkami, ale na Tobie wyglądają super. ja właśnie wróciłam z wakacji i dodałam nowego posta, więc zapraszam do obejrzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczne meliski:) uwielbiam te buty:) i bardzo fajny top:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Płaskie buty raczej nie są najwygodniejsze, przynajmniej jeśli o mnie chodzi. Widziałam śliczne meliski i zastanawiałam czy nie powinnam ich kupić bo miały takie cukierkowe kolory. Stwierdziłam, że to jednak guma i mogą obcierać...

    OdpowiedzUsuń
  21. Meliski fajne :) nie bylam do nich przekonana, ale jednak mi sie spodobaly :)
    Pozdrawiam i zapraaszam do mnie- będzie mi miło, jak wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. cały outfit na duży plus, jeansy mają fajny kolorek:)
    zapraszam na moje rozdanie na facebooku, do zgarnięcia komplet biżuterii z ceramicznymi miniaturkami;) szczegóły na blogu:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny outfit, mi się podoba wszystko :))
    zapraszam do mnie

    +obserwuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. piekny top i słodkie buty :)

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. te melisski są cudowne. ;) mam takie srebrne i jestem z nich bardziej zadowolona niż z moich MEL by Melissa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mmm uwielbiam fiolet!

    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny, wygodny zestaw
    i te twoje urocze butki <3 !

    Bardzo ładny nagłówek! :)

    Pozdrawiam:*
    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. fajan stylizacja, ale nie lubię tego typu butów:P

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. melisski świetne :)
    zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  30. ojej wygladasz cudnie, a butki sa nieziemskie!
    dzieki za mily komentarz :*
    :)
    www.sarawplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń