piątek, 5 sierpnia 2011

wycieczkowo :)

HEJ :)
Przez ostatnie 4 dni pogoda nas rozpieszczała!
Dzisiaj niestety już nie, co prawda nie pada, ale słońce gdzieś zniknęło :( źleee. 
Co dzień wraz z moją jeździmy na rowerach i niestety mam straszne odciski na dłoniach (efekty jazdy) pewnie z racji tego, że moje łapki są nie przyzywczajone! Ale daje radę :) plaster i śmigam dalej! 
Dzisiaj znów śmigamy, a z wami chciałam się podzielić zdjęciami z jednej naszej wycieczki :












top - h&m
szorty - new yorker
plecak - reebok
okulary - orsay
trampki - atmosphere






Bardzo serdecznie dziękuję, za miłe komentarze! Pozdrawiam :)

51 komentarzy:

  1. Ciekawy blog. Tak tutaj niebiesko. Nawet zdjęcia mają niebieskawy odcień. To zamierzony efekt?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. no, no jakie napalone rowerzystki! ;)
    codziennie takie wycieczki,a mięśnie będą rosły xD
    muahh! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. rowery! <3
    całuję, Eliza z http://lovehaberdashery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ostatnio codziennie jeżdżę z moją przyjaciółką na wycieczki rowerowe - to jest naprawdę świetne gospodarowanie wolnego czasu. Dzisiaj u mnie słońce grzeje aż miło ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia:D
    A jeśli masz odciski od kierownicy to kup rękawiczki ;)
    Ja też miałam z tym problem, ale rękawiczki go załatwiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowało wyśmienicie! :)
    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://window-on-the-fashion.blogspot.com/2011/08/konkurs-do-wygrania-wybrana-rzecz-z.html

    Pozdrawiam!
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wycieczki rowerowe ^^
    Strój jak zwykle perfekt :D
    Piękne zdjęcia :D

    P.S Miłej zabawy :D

    Pozdrawiam :*

    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne zdjecia :)))
    dodałam twoj blog do obserwowanych bardzo mi się spodobał :) oby tak dalej!
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. o jeny, ja chyba od 3 lat nie wyciągam z piwnicy mojego roweru. jaki wstyd >,< ale tak to już u mnie jest, że jak dętka się zepsuje, to nikomu nie chce się jej wymienić.

    zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie , tak na sportowo :)

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje za mile slowa :)
    Twoje zdjecia i outfity sa przesliczne!
    PS. Marze o takich nogach, moze i mi przydalaby sie taka wycieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne zdjęcia :) musze sobie kupić takie buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia !
    Masz piękną figurę ! A o twarzyczce to nawet nie wspomnę ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjęcia świetnie!
    dołączam do obserwatorów i zapraszam do siebie :
    neverlosehopeandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie , fajnie ! :))
    zapraszam na nową notkę .:))

    OdpowiedzUsuń
  17. You look gorgeous! Hope the corns on your hand recover soon. XoXo

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie na szczęście słonecznie! ;) urocze miejsce :) / masz zajebistą figurę! *_*

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie słoneczko ; ))Śliczne zdj ; ))




    zapraszam ; *

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjecia
    + obserwuje
    Liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. doskonały outfit rowerowy:) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia nie ma to jak wycieczka na rowerze :) fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Eh zdjęcia dodane nie na tego bloga co trzeba :) W każdym razie dziękuje. Jeśli jesteś zaciekawiona moimi zdjęciami zapraszam na www.adrrrianne-photography.blogspot.com/ Tam mile widziane komentarze do albumów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia ! : dd
    obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie słoneczko i upał trzymają się cały czas i mam nadzieję,ze tak pozostanie ;) Piękne zdjęcia! Obserwuję i licze na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie ty masz noogi <3!!!!!:) bardzo sympatyczny blog, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Łaaa, świetna musiała być wycieczka, jeszcze w takich okolicach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Na szczęście dzisiaj jest ciepło ;)
    Ładnie tu masz ;) Będę wpadać częściej

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia <3 Aż mam ochotę na wycieczkę rowerową :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz ;D
    Obserwujemy ;> ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz genialnego bloga ;) . Bardzo , bardzo mi się podoba . Obserwuję i będę wpadać tu częściej ;] . Będę wdzięczna jeśli zechcesz dodać się u mnie do obserwatorów i będziesz mnie odwiedzać i komentować moje posty . Będzię mi bardzo miło i napewno się odwdzięczę ;) .
    Zapraszam : http://nikimyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. swietny zestaw ; ))
    i super blog ; **

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne zdjęcia i bajeczna okolica :) Jak dobrze, że w końcu zaświeciło słońce. :3

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne zdjęcia i w ogóle ciekawy blog, sporo udanych stylizacji, zapraszam do nas, E.

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam jeździć na rowerze ;) śliczne widoki na tych zdjęciach ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. ależ oczywiście, że słońce jako pierwsze biorę ze sobą! dużo, dużo słońca żeby dobry działking był! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam taki sam top jak ty :D Świetnie to na tobie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  38. ostatnie zdjecie jest slodkie:D

    OdpowiedzUsuń
  39. dziękuję za zaproszenie cudowny blog i fantastyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ale masz śliczne nogi !
    obserwujemy? :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Łoo... mega dużo zdjęć i to fantastycznych zdjęc! No i blog... świetny :)

    OdpowiedzUsuń