środa, 24 sierpnia 2011

walk

Niestety mój komputer odmówił mi posłuszeństwa, gdzie znajdują się wszystkie zdjęcia :( Dlatego jestem zmuszona siedzieć na laptopie i dodać zdjęcia zrobione telefonem gdyż, zabrali mi aparat :( Cieszę się, że butki i look z poprzedniej notki wam się podobały :) A więc dzis look z wczoraj :) Z góry przepraszam za jakość.




No niestety tylko 3 zdjęcia.. 

top - c&a | spódniczka - sh | balerinki - no name | torebka - sh | wisiorek - pepco

pozdrawiam serdecznie :-)

53 komentarze:

  1. ślicznota ! <3
    ładna torebkaa !

    OdpowiedzUsuń
  2. na drugim zdjęciu bosko Ci się włosy ułożyły ;d
    Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz w spódniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz :)
    Taka uniwersalna spódniczka przydałaby się też mi :)
    I masz bardzo fajne buciki ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz naprawdę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne balerinki.<3

    zapraszam do mnie!
    kammy-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny zestaw, ja bym taki nawet na rozpoczęcie roku założyła. Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz,a zdjęcia wcale nie są złe;p

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczny zestaw:) zapraszam do mnie, lilka rzeczy na sprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna spódniczka :)

    Widziałam taki wisiorek w pepko - anstępnym razem go musze zgarnać ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz ;)
    http://pateey.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny outfit! ;D
    Dziękuję za komentarz ;*

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle perfekt ! :)

    Pozdrawiam:*
    love-arts

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz cudnie, mało powiedziane ;DD

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się torebka. :)
    Poza tym jakość nie jest zła. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mam taką spódnicę z HMu bandażową i ją kocham! Pasuje mi do wszystkiego! Nawet w niej dzisiaj byłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki za odwiedziny i miły komentarz :) okulary kosztowały mnie całe 8 zł. ;p a są bardzo zbliżone do tych, które niedawno były dostępne w sieciówkach. kocham ciuchy z SH! :) i generalnie ładny, minimalistyczny outfit. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakość nie jest zła !
    świetnie wyglądasz :) uwielbiam bandażowe spódniczki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. To i tak dobrze, bo mój zaledwie 2. xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Galowo się zrobiło :D

    Dzięki za miły komentarz, wpadaj częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za miły komentarz :) Tak, to są moje naturalne paznokcie i łamią się niestety :( pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Alllle zazdroszczę Ci włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię takie klasyczne zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest czego, jest. Ja w przeciwieństwie do Ciebie mam 'mysie ogonki' ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję;)Torebka słodka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakość zdjęć jest bardzo dobra więc nie wiem czym się tak przejmujesz :)) ładnie wyglądasz tak zwyczajnie, ale stylowo :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. zdjęcia wyszły świetnie ;)
    coraz bardziej podobają mi się takie spódniczki!
    jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale w sumie Lena to Twoje zdrobnienie wiec nie ma co narzekać ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. 3 zdjęcia , a jakie ładne ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajny codzienny look- bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny elegancki set;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie się ubrałaś, tak naturalnie ...:-)
    A aparat Ci ktoś zabrał tymczasowo czy ukradł? ;<

    Pozdrawiam i zapraszam:
    somefromnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję! :)Twój zestaw również bardzo mi się podoba:) a ten z poprzedniej notki.. mmm szał!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak to są komórkowe zdjęcia to świetne, niektórzy z aparatu takich nie mają :)
    Bardzo podobają mi się buciki.
    Dziękuję za komentarz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. podoba mi sie twoj blog ! mimo ze telefonem to to nie wyglada zle !

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny zestaw!
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. interesujący blog
    obserwuję i zapraszam do mnie, będzie mi miło

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie buzia Ci wyszła na tych fotkach, włosy bardzo mi się podobają, nie wyglądają na sztucznie ułożone, a wręcz są w artystycznym nieładzie.;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobra jakość jak na zdjęcia robione telefonem : ) Jesteś bardzo ładna !

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam takie zestawy, skromne i wygodne :D zapraszam do siebie na minikonkurs :) http://mtoto-wangu.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Prosto;dziewczęco i z klasą-nic dodać-nic ująć ;-).

    OdpowiedzUsuń