poniedziałek, 8 sierpnia 2011

tymbarkowe love :)

Ta notka będzie zdecydowanie inna, tak o wpadłam na pomysł.
Będzie duuużo, duuużo zdjęć. :) 
W sumie całkiem od niedawna zaczęłam właśnie 'to' zbierać i jest to bardzo ciekawe zajęcie! 
Uwielbiam te teksty spod kapselków<3













I teraz zdecydowanie moje ulubione :) 



 ostatnie z loveit.pl

A na koniec oznajmiam, że mój ulubiony smak to pomarańcza - brzoskwinia.
A wasz? Jaki najbardziej lubicie? Czy to nie miłe przeczytać świetny tekst na początek dnia z pod kapselka? :) Pozdrawiam serdecznie :*

56 komentarzy:

  1. zimne jabłko-mięta i jabłko-brzoskwinia , świetne kapselki <3 uwielbiam tą NOTKĘ ! LOVE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrrr tygrysie ja też kocham tymbarki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam te kapsle ;p
    mój smak to też jabłko-brzoskwinia ;p
    a próbowałaś smaku arbuzowego? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm.. a mój chyba jabłko-mięta.. chyba... bo wszystkie lubię! : P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nigdy nie byłam zagorzałą fanką tymbarków, smaczne są bo są, kapsle są fajne, nawet kilka mam, aleee nie jarają mnie ;P Nie mam ulubionego smaku, wybacz ;D

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham tymbarkowe kapsle i to co pod nimi pisze ;D Zapraszam do mnie. Mój ulubiony smak to także pomarańcza i brzoskwinia ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. tymbarki sa dobre ;)
    a te teksty kapselkowe potrafią rozbawic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jabłko-mięta ;) ostatnio z chłopakiem sobie kupiliśmy po jednym, nie pamiętam dokładnie jakie były teksty ale ja miałam coś w stylu 'spotka cie coś miłego' a mój chłopak 'daj buziaka ukochanej' ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. zbieram te kapsle i tez lubie te teksty , a co do smaku to lubie ten sam i wisnia tez jest dobra. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten z tekstem o tygrysie też miałam:D
    Ja uwielbiam smak arbuzowy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam arbuzowego:)
    a te teksty swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też rzadko choruję, ale skąd wiesz, kiedy coś Ci wyskoczy....dlatego teraz się tak denerwuję.

    ja nie obczajam tego szału na tymbarki. przecież te kapsle są bez sensu xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie świetne zdjęcia ! ja uwielbiam pomarańcza-brzoskwinia ♥ a poza tym, bardzo ładny kolor paznokci : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Jabłko - Mięta!!!

    :) Kapsle są pozytywne :)

    Zapraszam do mnie - nowy post :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowita kolekcja!!!
    bardzo pocieszne te kapselki:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja soki pije rzadko, głównie wodę mineralną :) ale teksty pod kapslami to fajna wartość dodana do takic produktów, chyba coś takiego ma również tarczyn.

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś zbierałam te kapsle :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam to, ale raczej nie zbieram .. mam tylko jeden w portfelu z tekstem: uzależniam od szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie wszystkie smaki są dobre ;D
    ile ty masz tych kapsli ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też miałam manię na zbieranie kapsli :) Mam ich teraz tak dużo, że nie wiem co z nimi zrobić ! w jabłko-wiśnia często trafiają mi się świetne kapselki! Pozdrawiam - Em ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. też zbieram kapselki z Tymbarka;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te kapselki :)
    Są świetne !

    Pozdrawiam :*

    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś też zbierałam kapsle z Tymbarka;-) fajne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. heh ;D też zbieram te kapsle:D jeżeli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Tez zbierałam kiedyś te kapselki :) Generalnie zawsze coś zbierałam, ale najlepiej wspominam papeterię :) Która niestety mam mi wyrzuciła do śmieci!! o.O

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie tutaj, obserwuję i będę wpadać. Pozdrawiam^^ Ja też zbieram kapsle.

    OdpowiedzUsuń
  27. hej :)
    fajnie tu u ciebie ,osobiscie uwielbiam smak tymabrkow i te napsiy ktore czasem potrafia rozbawic a czasem zachecic do przemyslen albo usmeichu :)
    obserwujemy ?:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama nie zbieram tych kapselków, ale faktycznie jest to niezły obiekt do kolekcjonowania :)

    Fanka tymbarków arbuzowych pozdrawia :D

    OdpowiedzUsuń
  29. swietne sa te teksty, kiedys zbieralam kapselki ,mam je jeszcze gdzies schowane w domu w Polsce :)

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. też kiedyś zbierałam, najbardziej lubię jabłko-brzoskwinia, chociaż ostatnio przerzuciłam się na frugo : ))
    u mnie nowa notka : )

    OdpowiedzUsuń
  31. ja to uwielbiam jabłko-mieta.. tez mam takie jedno zdjęcie...
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/262090_2126071264629_1031327137_2487310_1237418_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja uwielbiam jabłko - mięta ;))
    Dziś chyba wypiję tak ta notka mnie natchnęła ;))
    A jeśli chodzi o kapsle mam ich chyba z 70 ;D
    Obserwuję ;)) i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. czasami te teksty na tych kapslach są wyjechanee!:)
    dzięki za komcia:d ciekawy blog!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne są! Mam tego mnóstwo;] Czasami otwiera się tymbarka i tak idealnie pasuje do sytuacji;] Pozdrawiam i zapraszam na nowy post:) http://zakochanawsztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja uwielbiam arbuzzowy ! : )

    U mnie nowa nazwa i zmiana!
    www.ewcun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. idealne zdjęcia! dodaję do obserwowanych. mogę zapytać jakim aparatem i obiektywem je zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  37. kapsle spod tymbarków są świetne<3 Ale teraz weszło frugo, i tymbarki poszły na bok.. No cóż :D

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. yummy! ha, dzisiaj nawet sobie kupiłam jednego jak byłam na zakupach ;) dzięki za komentarz na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale faza na kapsle xd

    Mój to jabłko-mięta.

    OdpowiedzUsuń
  40. te teksty spod kapsli to już klasyka :)) ja bardzo lubię jabłko-brzoskwinia.

    OdpowiedzUsuń
  41. ja mam taką tradycję, że ze znajomymi codziennie gdzieś o 8 rano pijemy tymbarki :) ja najbardziej lubię jabłko- brzoskwinia :)
    zapraszam na swój blog o modzie,znajdziesz tam sporo outfitów :)
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super zdjęcia <3
    ____________________________________________
    http://malinowamamba90210.blogspot.com/
    Serdecznie zapraszamy, na naszego bloga! Dzisiaj ukazał sie tam nowy post z outfitami! Mamy nadzieję, ze Ci się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  43. ja uwielbiam jabłko z mięta. idealne na upalne dni.

    OdpowiedzUsuń
  44. Czekam na nowy post. Dziękuję bardzo za komentarz i odwiedziny na blogu. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  45. lubię jabłko-arbuz, a jeżeli chodzi o kapselki to nie mam ulubionego tekstu (mój ulubiony kapsel to taki z sercem), sama pisałam o nich notkę na blogu, z tym, że ja robiłam "tymbarkowe kwiatki". :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny pomysł z tymi zdjęciami;) Ja najbardziej lubię jabłko-mięta:)
    Ps. Dziękuję za komentarz na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Coś pozytywnego! Często na to wpadam :D

    OdpowiedzUsuń


  48. Love this so much.)) You have such a cute blog.!!!.))


    I need your help (maybe again) .)
    Can you white me your favourite blog?.))

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam ten sam smak co Ty :) Przypomniało mi się jak kiedyś od mego Lubego dostałam kapselek ';*' :)

    OdpowiedzUsuń
  50. haha! uwielbiam te kapselki, są świetne!
    a mój ulubiony tymbark to oczywiście brzoskwinia-pomarańcza! ^^ najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń