poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Tiger :-)

Cześć, dziękuję za tak liczne komentarze :) Cieszę się, że stylizacja przypadła wam do gustu. Dzisiaj wybrałam się po zakup na jesień czyli botki :) Już wcześniej miałam je upatrzone, zastanawiałam się tylko nad kolorem czarny czy popielaty? I zobaczycie mój wybór :) Przedstawiam wam także outfit z dziś, luźna góra i leeginsy :)






siwy top - h&m | luźny top - new yorker | legginsy - no name | rzymianki - ccc | torba - f&f

 butki :




deichmann - 79 zł,  obcas - 10,5 cm

82 komentarze:

  1. Super spodnie, a te buty - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw :) jesteś prześliczna!

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny strój piękna figura :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super butkI! !

    ja tez juz obserwuje :)


    fingerr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne buciki ;)

    http://magdalenemari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się twój styl :) Te buty są po prostu świetne! w zeszłym roku na takie polowałam ale zawsze coś mi się nie podobało. Te są idealne :D chyba się wybiorę do deichmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem wydaje mi się, że nieładnie pocieniowane ;/

    świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję bardzo :))

    dobry wybór z tymi botkami, świetne są :)) ładna jesteś,masz taką nietypową urodę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne buty :) widac, że masz gust :D
    może będziemy się obserwować?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny outfit :)
    Botki są świetne .

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. ;)
    Chciałabym poinformować o nowym początku mojego bloga. Zapraszam na nowy post. Pozdrawiam serdecznie!
    www.Cromaisse.blog.onet.pl

    + przepraszam za SPAM.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo za komentarz;d A te botki sa śliczne;d

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne butki.! <3
    i fajna koszulka z tygrysem :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne legginsy!
    a botki... chyba się skuszę na nie, bo też wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzyłam o takich butach, według mnie są takie kobiece ! I tak ładnie nogi się w nich prezentują. Zestaw jak zawsze rewelacja :)

    Pozdrawiam:*
    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. buciki piękne :)
    Świetny zestaw, bluzeczka świetnie się na Tobie prezentuje i ładnie wygląda z białym dołem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no a ja szukam i szukam i się zdecydować na botki nie mogę....
    A Ty masz piękne, tylko ja chyba muszę wybrać mniejszy obcas.

    OdpowiedzUsuń
  18. ale brechta właśnie zastanawiałam się nad tymi samymi butami ostatnio ;p
    a co do melisek to właśnie też mnie obcierają, a Ty jak pytałam się u nas czy sa wygodne powiedziałaś ze tak, a tak to bym ich nie kupiła ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny outfit :)
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mają świetny kolor, ale na jesień praktyczniejsze byłyby czarne jak będzie jedna, wielka chlapa na polu -.-
    Super stylizacja, obserwuję ;)
    Wpadaj do mnie i dodaj jeśli masz ochote

    OdpowiedzUsuń
  21. tygrysek <3 świetny
    i buty też :)

    OdpowiedzUsuń
  22. masz cudowne włosy! wspaniałe legginsy ;) ale buty nie są w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne butki, kocham! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne!
    Genialna torba ;D
    Zapraszam do mnie i proszę o komentarze i obserwację :)

    babcinaszafa.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  25. Strój świetny. Bardzo podoba mi się torebka :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej. Zostałaś przeze mnie otagowana do gry '10 pytań kosmetycznych od Majorki'! Więcej na moim blogu! Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny outfit, musisz wieedzieć, że masz baaardzo modną bluzkę ;* + botki cudowen :)

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. buty przecudowne:*:*:*:*:*:!!!!! Wspaniała stylizacja!!!! pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:)

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    http://www.fashiondoll.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne i rzeczywiście bardzo jesienne :D

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo mi się podobają!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne botki! A jak z wygoda?? Super outfit idealny na buszowanie po sklepach!

    OdpowiedzUsuń
  32. Booskie.
    Też mam bootki w identycznym kolorze, żałuję tylko że na obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. niestety moje nogi nie wytrzymują większego :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Najchętniej ukradłabym Ci tą bluzkę:))
    ps. buciki też śliczne! w prostocie elegancja:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny zestaw!Wyglądasz super fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podobają mi sie legginsy...mają fajny oryginalny wygląd dzieki temu ze są suwaki...zazdrosze Ci ich!;)
    Buty na jesień są cudowne....zakochałam sie w nich<3

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam takie czarne :) Lubię proste zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojej, super butki <3 I jaka fajna cena! Sama wczoraj widziałam podobne, tylko chyba w CCC i zastanawiam się czy nie kupić sobie takich na jesień. Waham się między botkami a czółenkami, ale botki są chyba praktyczniejsze na jesień...No jeszcze się zastanowię :) Tymczasem zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  39. swietne botki :) tez sie rozgladam za jakimis ale ciezko mi znalezc takie wymarzone :D

    OdpowiedzUsuń
  40. nie wiem czy poradze sobie z takim obcasem:D

    OdpowiedzUsuń
  41. sliczna bluzka :)

    http://againchange.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna bluzka i botki : )
    Jesteś bardzo ładna !

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie wyglądasz, lekko i uroczo. :-)
    Cudna figurka... ach...;-) Stylizacja też mi się podoba, niby prosta, ale ma coś w sobie, to kolory chyba mnie urzekają i butyyy! DODAJĘ DO OBSERWOWANYCH.

    OdpowiedzUsuń
  44. podobaja mi sie leginsy :)

    zapraszam do mnie ,dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne botki :)
    podoba mi się Twoja bluzka !

    OdpowiedzUsuń
  46. Żałuję że na obcasie, bo nie wytrzymuje w nich zbyt długo xD Moje nogi wołają o pomoc ;p

    OdpowiedzUsuń
  47. ślicznie - bluzeczka boska :)
    również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  48. Interesujący blog ;)
    I ta miejscowość w której mieszkasz < 3 !

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny outfit i śliczne buty ! :))

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. dziekuje bardzo slicznie :*

    i wygladasz cuuudownie <3
    swietna notka!
    www.sarawplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. great heels from deichmann, I have the black ones too :)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne buty! :) takie trochę pod oksfordy podchodzą. :) bardzo podoba mi się też luźna bluzka z outfitu i ten tajger. :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie oraz do dodania do obserwowanych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczne te buty na ostatnich zdjęciach :)
    Outfit też bardzo fajny!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  54. ładne zdjęcia :) bardzo fajny outfit :) i buty też są fajne,ostatnio widziałam je :)
    Wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. super legginsy i koszulka :) pozdrawiam i zapraszam do mnie mode-moi-sell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Mówiłam Ci już, że masz śliczne włosy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Super zestaw, ten tygrys jest boski!
    A butki - miooodzio <3

    pozdrawiam
    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  58. Cute booties!

    stylebymj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. buty śliczne:)

    obserwuję i licze na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  60. no i mówiłam Ci, że za duży obcas itp a bylam Deichmanie i je kupiłam identyczne jak Twoje tylko w beżowym kolorze.
    Mega wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  61. Cieszę się że wybrałaś popiel ;>

    Piękną, piękną torbę masz!

    Dzięki za odwiedziny, pozdrawiam i zapraszam ponownie ;-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  62. -Your pictures look amazing!

    Please check out my blog when you get a chance!
    http://www.goodbadnfab.blogspot.com
    a fashion lawyer by day, fashion police by night...I play at red carpet events, shop all over town, and live life in the fab lane in LA!

    OdpowiedzUsuń
  63. super zestaw :) jesteś prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  64. Top z new yorkera jest świetny. Motyw tygrysa na bluzce wpisuję do mojego must have mimo że już wiele takich miałam zawsze były słabej jakości i nadruk się spierał. Jestem ciekawa właśnie tej z new yorkera.

    OdpowiedzUsuń
  65. Podoba mi się ta stylizacja, jest super!:)
    A te buty, świetne.:D

    OdpowiedzUsuń
  66. Hihi, czasem mam tak samo.;D Wolę jak wiatr je ułoży.

    OdpowiedzUsuń