sobota, 27 sierpnia 2011

shoes

Nie wiem jak u was, ale u mnie jest od wczoraj strasznie gorąco, wczoraj patrząc na termometr było 51,7 stopni w słońcu, masakra no! Dzisiaj nie mam dla was outfitu, ale pokażę wam moją kolekcję butów. Nie urkrywajmy trochę ich jest. Przepraszam za jakość zdjęć, światło było jakieś dziwne. Aha no i pokaże wam co drobnego wczoraj kupiłam :)


trampki wysokie - bata | adidasy - reebok | trampki zwykłe czarne - atmosphere |
szare tenisówki - deichmann | białe tenisówki (niestety z dziurą) - atmosphere | adidasy - nike


baleriny - puma | meliski - no name | baleriny - no name | baleriny - no name
 | sandałki białe - no name | rzymianki - ccc


czarne - naomi | z kokardką - deichmann | niebieskie - naomi | jeansowe - bata
| nude - syrena | koturny - no name


I oto co wczoraj zakupiłam :) Paska szukałam już od dawna takiego zwykłego i znalazłam:


Pasek ( 7,99 ) & wisiorek ( 9,99 ) znalazłam w PEPCO :-)

Jeśli macie jakieś pytania : FORMSPRING.ME

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

52 komentarze:

  1. Świetny pasek i wisior.
    Mega trampki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolekcja, ja czasami nie ogarniam jakie mam buty;p fajny wisiorek;]

    OdpowiedzUsuń
  3. no coz, kazdy ma inne gusta ( :
    ja tam nadal kocham Kim Hyun Joonga <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wisiorek . :*
    wow , dużo masz buciszów . :>
    zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne buty masz:)
    i fajny wisiorek:>)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba meliski najladniejsze ;)
    a czarno bo takie bylo zamierzenie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha, ja mam 8 par butów i myślałam że to sporo za dużo a tymczasem widzę że wcale nie ;D nie złą kolekcja Ci się uzbierała- jestem wielką miłośniczką melisek ;PP strasznie bym je chciała, ale teraz to już nie ma sensu nawet ich kupować, bo w przyszłym sezonie pewnie już nie będą mi się podobać xd

    Pozdrawiam serdecznie!

    ps. wisiorek jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. no, no ;) kolekcja jak najbardziej pokaźna! :) Widzę, że uwielbiasz buty tak jak i ja ;)
    Pozdróweczki! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne !

    + dodaję się do obs. :D

    Pozdrawiam, Rose.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie też upał, ledwo żyję.;)
    świetna kolekcja butów.:D

    podoba mi się ten wisiorek.:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pasek i wisiorek. Też szukam paska, a wszystkie są takie drogie, nie wiem za 40 50złotych a mi szkoda tyle kasy na zwykłe pasek, a ten jest mega tani i też go chyba kupię:)
    świetna kolekcja butów, mam te same czarne i szare trampki co Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna kolekcja :)

    Pasek i wisiorek jest super

    OdpowiedzUsuń
  13. no no niezła kolekcja:) najbardziej podobają mi się meliski:)

    OdpowiedzUsuń
  14. dużo tych butów :D ja aż tylu to chyba nie mam XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszędzie jest teraz tak gorąco! W Krakowie nie mogłam wytrzymać, wróciłam i w Lublinie jest to samo...

    OdpowiedzUsuń
  16. wow masz ich trochę :)
    wspaniałe meliski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna kolekcja ;)
    Pepco czasami okazuje się całkiem pomocne :P
    pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie cienkie paski ;d boski wisiorek :)
    Ale pokaźna kolekcja butów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam bardzo podobne baleriny i takie same tenisówki kupiłam wczoraj ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow sporo masz tych butków, śliczny pasek i wisiorek!

    OdpowiedzUsuń
  21. no no imponująca kolekcja:)
    niektóre naprawdę świetne

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna kolekcja bucików .. widać, że je uwielbiasz ;D
    Mnie ostatnio wzięło na buty i kupiłam se 4 pary jednego dnia ah ;) Ale zakupy zawszę poprawią humorek ;*
    Zapraszam - http://natiiina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku ile butów :)
    super.
    zapraszam
    http://this-is-my-crazy-day-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo, super, kocham buty! az naszla mnie ochota na powiekszenie mojej kolekcji...jak masz ochote do wez udzial u mnie w konkursie, bo jest malo zgloszen. siedze sobie w hiszpanii i nie ma kto tego dopilnowac ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. też mam te buty z kokardką z Deitchmann'a ;p
    świetne są ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne są te meliski! pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. sporo tych butków, meliski sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Buciki to podstawa :D dopełniają całość stroju !
    Piękna kolekcja ! Pewnie rośnie ? ^^

    Pozdrawiam:*
    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. buty przywiezione właśnie są z zakupów w Italii, widzę że masz bardzo dużą kolekcje butów i super łowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niebiskie buty naomi są śliczne! <3

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ooo całkiem spora kolekcja!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. to tylko pozory. wcale nie ma ich tak dużo. :P buty to moje uzależnienie <3 widziałam zdjęcia z poprzedniej noty- ładna dziewuszka z ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pasek jest prześliczny a kolekcją butów rzeczywiście możesz się pochwalić ;)

    http://casually-dressed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. dla mnie też;p wyglądam w nich jak kaczka:> niestety taki jest los bycia wysokim - obcas wysoki TAK, niski nie za bardzo;p ale w tym nie mam problemu, bo kocham wysokie obcasy:P daruję sobie tylko zimą, żeby sobie tyłka na lodzie nie potłuc;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne butki! meliski i koturny są genialne!:)
    Zapraszam do mnie:)
    http://fashionella5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. No no niezła kolekcja bucików:) Jak to mówią kobiety...butów nigdy za wiele;)

    OdpowiedzUsuń
  37. no no, pokaźna kolekcja bucikow:) fajnie:)

    zapraszamy do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna zbiorek bucioszków ;D
    wisiorek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  39. really beautiful! <3
    like your blog!

    OdpowiedzUsuń
  40. Najbardziej podobają mi sie meliski:))
    zapraszam również na mojego bloga
    a-szafa.blogspot.com chciałam się dodać do obserwatorów ale ich tu nie widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  41. ładny wisiorek :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajna kolekcja, Też mam te pumy.Prawda, że wygodne?:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. tez mam tyle butow, sama nie wiem gdzie ja to mieszcze ; o

    OdpowiedzUsuń
  44. uuu jaka pokaźna kolekcja, tylko pozazdrościć ;-)!

    OdpowiedzUsuń