niedziela, 7 sierpnia 2011

last friday.

Bardzo się cieszę, że blog tak szybko się rozwija. Dzisiaj chciałam dodać kilka zdjęć z ostatniej wycieczki rowerowej. Wybrałyśmy się nad Wisłę, miejsce może niezbyt urokliwe, jednak nas coś tam przyciągnęło. Pogoda można śmiało stwierdzić, że znów się psuję, już wczoraj trochę padało :(







  top - c&a | szorty - new yorker | zegarek - allegro | plecak - reebok |
trampki - atmosphere

        I na koniec bardzo optymistyczne zdjęcie:
 
     
      Następna notka będzie nieco inna, ale myślę, że również ciekawa :)
Już zabieram się do roboty, bo sporo pracy przy tym będzie. 
Pozdrawiam :)

78 komentarzy:

  1. po ile kupiłaś te szorty? :)
    no to czekamy na tą super notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie, świetne buty a zegarek idealnie dopełnia całość stroju ! ^^

    Pozdrawiam :*

    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny strój :*
    spodenki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne spodenki :D

    niedługo postaram się o outfit z tą spódniczką, więc będziesz miała okazję zobaczyć jak na mnie leży ;)

    http://katia-blog-katia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sympatycznie tu, obserwuję i będę wpadać częściej.

    Zapraszam do siebie na rozdanie.
    www.czarna--kredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jak na razie jest pęknie ;) Cudowne zdjęcia! Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamówiłam sobie podobny zegarek (tak mi się wydaje bo dobrze go nie widać) ale w innym kolorze :D
    I butki lubie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia.;) SUper look.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. booooooooooskie zdjęcia ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny strój na wypad na rowery!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. spodenki są cudowne, świetne ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. narobiłaś mi ochoty na taki zegarek xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Pretty pics!

    xoxo
    http://shishiwaldorf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. moje trampki z atmosphere rozwaliły się po tygodniu, podeszwa mi pękła. :/

    Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć! :)

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. spodenki boskie .

    Jeśli Ci się podoba mój blog to zachęcam do obserwowania ;d
    I również pozdrawiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha widzę, że nie tylko ja chciałam napisać że masz śliczne szorty. U mnie dzisiaj bardzo słonecznie, ale duszno więc podejrzewam że pod wieczór się rozpada :( oby nie!

    Pozdrawiam serdecznie!
    itorii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty jesteś tak cudownie opalona?:)
    Czy masz taką karnację?:D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne spodenki! :)
    Zapraszamy do nas. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że dodałaś kolejne fajne fotki :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super spodenki, fajnie w nich wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pachnie, pachnie :D ale raczej nadzieniem pączkowym ;)

    Super figurka! :D bardzo podobają mi się szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne są te spodenki ♥ a poza tym, jesteś bardzo ładna : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz :) Sama ostatnio preferuję podobne stroje - wygodne, minimalistyczne, z ciekawym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no właśnie zamówiłam biały :D

    OdpowiedzUsuń
  25. oj będzie jeszcze słońce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, świetne spodenki i zegarek, ogólnie bardzo fajny blog :) Pozdrawiam i zapraszam też do mnie!

    http://katrillyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. sliczne szorty,tez na nie polowalam ale jednak wybralam inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię takie luźne outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawe spodenki. ja ubolewam nad tym, że w te wakacje miałam niewiele okazji żeby nosić letnie rzeczy, no ale cóż.:)

    nowa, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciesze się że podobają Ci się moje zdjęcia :)/
    Śliczne szorty i nogiii !! szkoda że nie ma jednego zdjęcia jak stoisz prosto do obiekttywu z uśmiechem ;p takiego najzwyklejszego ale żeby było Cię widać całąą ! pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  31. Moze to troche glupio zabrzmi bo to raczej facet powinien powiedziec :P Ale masz ładna figurke :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz świetną karnację! :) Nie mogę doczekać się kolejnej notki! :D

    Bloga oczywiście obserwuję! <3

    Zapraszam częściej do mnie: www.diane-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za komentarz :) Ja ładna? Nigdy w życiu! Fajny outfit, poluję na te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładnie wyglądasz :)
    Super figurka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Urocze masz te spodenki;-). Zachciało mi sie też wybrać na wycieczkę rowerową;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne szorty . : )
    za ile kupiłaś zegarek ? bo ja podobny albo taki sam za 15 . : >

    OdpowiedzUsuń
  37. Szorty przyciągają spojrzenie!! Śliczne <333
    Zegarek też cudowny ;)

    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam identyczny zegarek i fajne masz zdjęcia, zapraszam na mojego bloga http://dorothy-say.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Twojaaaaaaaaaaaaaaaa figura <3

    OdpowiedzUsuń
  40. ale opalona oO :D fajne szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zdjęcia!
    mam taki sam zegarek!
    dzięki za udział w konkursie - niedługo wyniki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne spodenki, bardzo fajny letni zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  43. super wyglądasz ! : ) tak mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jesteś bardzo zgrabna, świetną masz figurę dziewczyno! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  45. oznaczyłam Cię do zabawy "7 faktów o moim makijażu" :) więcej tutaj:
    http://aagniieszka.blogspot.com/2011/08/7-faktow-o-moim-makijazu.html

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne zdjęcia :) a szorty urocze!

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuje za komentarz i odwiedziny na moim blogu:) Serio.mega są te szorty i ogólnie bardzo podoba mi się ta sesja;] jest taka wesoła:)
    Zapraszam częściej do siebie;]Pozdrawiam:
    http://zakochanawsztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. tylko pozazdrościć figury :)
    świetne szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. cudowne spodenki :)
    dodaje do obserwatorów i liczę na to samo < 3

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne te zdj ; )) i masz fajny zegarek ; dd i fajnie byłaś ubrana ; ))





    zapraszam ; *

    OdpowiedzUsuń
  52. cudnie nad tą Wisłą :) zdjęcia super wyszły ;) i jeszcze rowerek... ;)mmmm ;) bajerancko :)
    Pozdróweczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  54. świetnie!! :D super spodenki

    OdpowiedzUsuń
  55. masz bardzo zgrabne nogi. a ja też mam taki zegarek :P

    OdpowiedzUsuń
  56. Slicznie jestes opalona! :)
    Zapraszam do mnie, jest nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna stylizacja ! < 3
    Spodenki < 3

    OdpowiedzUsuń
  58. sporo Ci się tego uzbierało:)

    OdpowiedzUsuń
  59. podoba mi się :) klasycznie, kobieco ... no i Ty! śliczna z Ciebie kobietka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. super to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń