niedziela, 21 sierpnia 2011

black & white.

Hej, dzisiaj dodam stylizację z wczoraj. Stylizacja czarno - biała, czyli modnie i wygodnie ;) Ze spódniczką upolowaną niedawno w SH za niecałe 8 zł, była trochę za duża, ale kilka przeróbek i jest idealna. Wczorajsza pogoda była dziwna. Ja osobiście ubrałam spódniczkę i bluzkę na ramiączka i było mi ciepło , ale gdy szłam ulicą to widziałam ludzi w długich spodniach i kurtkach :O.









sweterek - h&m | top - c&a | spódniczka - sh (river island)  | torba - FLO | łańcuszek - pepco |
zegarek - allegro | sandałki - no name

Pozdrawiam :)!

66 komentarzy:

  1. uwielbiam takie bluzeczki ;d
    świetna spóniczka, całość wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyglądasz w tych kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna spódniczka :)
    po ile kupiłaś torbę z flo? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! ;)
    Bardzo ładnie wyglądasz, strasznie spodobała mi się Twoja torba!

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych, jestem ciekawa Twoich stylizacji!
    Zapraszam również do mnie i zachęcam do udziału w ankiecie ( wybór odpowiedzi nieograniczony ).
    Życzę miłej niedzieli!

    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fotki!
    i świetna spódniczka!
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zestawienie! :) Spódniczka jest rewelacyjna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje ;*
    Też często tak mam że muszę przerabiać za duże rzeczy i często coś fajnego wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja.<3 ! dodaję do obserwowanych.;d

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna stylizacja.
    świetny jest naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw ! :D Cudowny sweterek !

    Pozdrawiam:*
    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja!! Bardzo podoba mi się ten kobiecy sweterek i piekne sandałki. Super!!! pozdrawiam i zapraszam do mnie:*:*:*:*:*

    http://www.fashiondoll.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny outfit! masz piękne włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne zdjęcia i strój ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik cholernie mi sie podoba! :) I masz sliczne wloski :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne te zdjęcia ! zazdroszczę figury ! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Ci bardzo ;)
    Ta spódniczka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna spódcznika! :)
    Masz cudowne nogi. <3

    Pozdrawiam i dodaję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz ;*

    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie:)
    i super spódniczka ;))



    Zapraszam na naszego bloga - >
    http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia :)
    wychodzi na to, że ludzie z Twojej okolicy szybko marznom :)

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi sie Twoj outfit ! ;D i to bardzo! ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi sie podoba ta torebka z FLO :d ile za nią dałaś ? . a całość wygląda bosko ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuje, naprawdę :*
    Świetny strój, ładne masz włosy, sama bardzo chciałabym mieć czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie tam osobiście najbardziej podoba się sweterek ;D a co do pogody ... to może nie wypowiadajmy się o niej już więcej w te wakacje :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. jeju,ale śliczny zestaw :)
    buciki są boskie :) dodaję do obserwowanych,zapraszam do mnie :)
    Pzdr :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Dokładnie: modnie i wygodnie :) tak można podsumować tę stylizację. + nogi <3 !!!! zapraszam do mnie http://fashionbyme2108.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. pieknie wyglądasz! i jesteś sliczna ;*!

    OdpowiedzUsuń
  28. black&white - like it! ;D
    jaki masz telefon ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w Twoim kardiganie :) Poza tym- uroczy blog, dodaję do obserwowanych :))
    pozdrawiam!

    www.lilsis-bigsis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. fajna torebka - mam podobną ;)
    zapraszam do mnie (nowy posst)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne ubrania i wogole niezle wygladasz :) tylko, ze ja bym nastepnym razem ubrała do tego zestawu krótszą bluzkę, albo wciągneła bluzke pod spodniczke :) Tak będzie wyglądało jakbyś była wyższa :) Pozdrawiam Cie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne fotki i bardzo fajny secik:)

    OdpowiedzUsuń
  34. jej aleś Ty śliczna! :) super spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawdę fajna spódniczka =)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajnie wyglądasz:) też wiedziałam tę spódniczkę u siebie w sh ale miała defekt :(
    dzięki za komentarz! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń